søndag 25. april 2010

Søndag kveld

og stille i heimen :)

Gutta sover, pappamannen sitter på pc'n med litt jobb og litt morro.
Jeg har strikka litt, men siden jeg har klart å rote bort oppskriften kommer jeg ikke lenger i kveld.

Så da sitter jeg her å surrer, switcher litt på tv'n, kikker innom fjesboka og blogger litt om hverandre.

Uka har gått fort, driver å planlegger dugnad for å få opp strømgjerder til lørdag.
Så det har blitt et par turer for å handle gjerdematerialer, og det blir nok et par turer til i løpet av neste uke.
Men snart kommer hesten hjem, og da blir det mye å gjøre, men det blir morro!



Ellers er det mye morro med gutta for tiden.
C er blitt en skikkelig treåring med tonnevis av egen vilje ;)
Vi har noen runder hver dag, men han er fortsatt verdens snilleste storebror.
M begynte å krabbe like før påske, og denne uka har han begynt å reise seg opp.
Jeg har forsøkt å fortelle ham at han bare er 7mndr, men han har tydelig et behov for å komme seg opp å gå selv.
Så nå er alt som betyr noe rydda opp i over 1m høyde. M holder seg fast i og river ned alt han får tak i.
Litt slitsomt, men veldig morro og de er fantastisk søte når de sover :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar