onsdag 25. august 2010

Tanker om ting

Da er visst høsten her allerede.
Vet ikke helt hvor det ble av sommeren, men det er et drag i lufta som forteller at den er over.
Hesta har begynt å slippe litt pels for å gjøre plass til vinterpelsen.
Vepsen er sløv og plagsom.
Vinden har begynt å rive i bjerkebladene, som fortsatt er grønne.
Jeg har funnet fram strikkepinner og garn igjen.
Ungene er i barnehagen. (M begynte for 2 uker siden, og stortrives!)

Selv sitter jeg ved et veiskille.
Jeg har ingen utdannelse, og nå kjennes det som om det er på tide å "bli noe" snart.
Jeg har lenge prata om at jeg burde kommet meg tilbake på skolebenken, men jeg har ikke vært motivert nok.
Har et par ganger søkt, og fått plass på skole, men har takka nei fordi jeg ikke har hatt ork til å begynne på noe jeg vet kan bli tungt å gjennomføre.
Men nå sitter jeg her da, og kikker på flere alternativer.
Jeg vet ikke helt hva jeg egentlig vil bli når jeg blir stor, så det blir litt elle-melle, men en sånn ca idè begynner å ta form.
Skal fortelle mer om det når det blir virkelighet.

Også håper jeg å få lagt ut noen ting på epla etterhvert. Hadde vært morro å ikke alltid gå i minus med strikke og sy prosjektene mine.
Foreløpig er det meste bare på papiret, men et par ting har det blitt, og jeg skal få tatt skikkelige bilder og så får vi se om noen kanskje vil ha det :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar